25/11/12

Ένα υπέροχο βραβείο

Με μεγάλη χαρά απέκτησα σήμερα το πρώτο μου βραβείο!!!!
Και μάλιστα εις τρπλούν!!!!!
Ένα υπέροχο βραβείο από τρεις πολύ αξιόλογες συναδέλφους, 
την Αριάδνη Ευαγγελοπούλου του Το Νηπιαγωγείο μ'αρέσει πιο πολύ,
 την Ελένη Κατσιαβού από το Η μικρή Ελένη κάθεται και....λέει
και τη Σέβα Τριανταφύλλου από το Νηπιαγωγός...χρώματα και αρώματα...



Και οι τρεις ξεχωρίζουν για τις πρωτότυπες δουλειές τους, το πάθος
και το μεράκι για την υπέροχη δουλειά μας.
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια!!!!


Με τη σειρά μου θα το δώσω σε 5 αγαπημένα μου blogs που 
παρακολουθώ και θαυμάζω τη δουλειά των διαχειριστών τους!

- Στην Άννη από το 38ο Νηπιαγωγείο Πατρών
- Στην Άντρια, από το Andria's home
- Στην Άννα από το Νηπίων έργα και ημέρες
- Στην Ειρήνη από το Ειρηνούλα


Εννοείται πως η λίστα είναι ατελείωτη, υπάρχουν όμως και 
κανονισμοί που πρέπει κι εσείς να ακολουθήσετε 
βραβευμένα μου φιλαράκια!!! 



Οι όροι για το βραβείο αυτό είναι οι εξής:


1. Να δημιουργήσετε link για το Blog που παραλάβατε το βραβείο!

2. Να τοποθετήσετε το βραβείο στο post σας.

3.Να δώσετε με τη σειρά σας το βραβείο σε 5 blogs με λιγότερους από 200  followers.

4. Να ειδοποιήσετε τα 5 blogs  που επιλέξατε για βραβείο)

6 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ με τιμάει το βραβείο σου!!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
    Συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέσποινα μου ,σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο .Το βραβείο μου είναι που γνώρισα εσένα!!!Αυτό μου είναι αρκετό και όλες εσάς που ο στόχος μας είναι ένας !Να καλλιεργήσουμε μικρές ,αθώες ψυχούλες...πόσο δύσκολο αλήθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΗ ΚΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΚΠΛΗΞΗ
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΟΣΕΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Ο ΚΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΒΡΑΒΕΙΟ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ-ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δέσποινα σ΄ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες και να τονίσω για άλλη μια φορά πόσο τυχερές είμαστε όλες και πόσα κερδίζουμε από αυτή την ατέλειωτη ανταλλαγή ιδεών, την αγάπη που εισπράττουμε αλλά και την όμορφη συνεργασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δέσποινά μου σ`ευχαριστώ πάρα πολύ που με τίμησες με το βραβείο και ιδίως με τη σκέψη και την αγάπη σου!!! Να είσαι πάντα καλά υπέροχο κορίτσι, να κάνεις τα παιδάκια σου και τα μαθητάκια σουυ ευτυχισμένα και να δέχεσαι όλη την αγάπη που αξίζεις!!! Ήταν μια τονωτική ένεση για μένα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο. Σ`ευχαριστώ και πάλι μέσα απ`την καρδιά μου! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips